03 februari 2009

Hemma igen

Efter en mycket lyckad resa till finland är jag återigen hemma.
Nu väntar allt som jag har hittat inspiration till. Jag ska jobba med ett helt gäng roliga saker det kommande året, och jag är glad över att ha något att sträva mot. Mitt nuvarande projekt är att få ordning på google analytics som inte verkar vilja funka för mig. Thats to bad.

Jag tänker fortfarande på engelska och använder engelska fraser hela tiden. Hemskt. Jag har gått och blivit internationell.

Igår blev jag överaskad av en välkomstkommitté med vin och trevligt sällskap. Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon och imorgon blir det skola igen. Nu är det dags att komma iordning och använda min nyfunna energi till en massa bra saker som ger mig ännu mer energi.

Mimmi är numera en glad hest.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick heller ingen bukt på google analytics :S Kör susnet.se/tjanster eller plugin "statpress" om du bloggar med wordpress :)

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions