30 januari 2009

Och det internationella utbytet har börjat

Sitter på ett café på metron i Helsinki. Här finns det nätverk och gott kaffe. Ganska sura gubbar som säljer kaffe dock. Påtår ingår alltså inte när man betalar 2 euro för en kopp.

Mitt emot mig sitter Dragu/Anton och en nyss influgen spanjor vid namn Carlos. Det diskuteras och chillas. Allmänt trevligt med andra ord. Sandra, Edvard jag och mad MAB sitter med näsorna i datorerna.

Vi väntar in en Holländare vid namn Samir.

Jag måste ju säga att skype är mer trevligt än vad jag trodde när jag först började använda det. Och det här med att blogga frekvent är också en ny sak jag börjat med. Skriver mest en massa blaj, men det är kul att hålla er uppdaterade ni som läser. För ni är trots allt några stycken. Trevligt NICE!

Jag kommer igen.

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions