30 januari 2009

Hög musik

Eller hög på musik.

Sitter med en kopp kaffe nyvaken i finland. Idag har jag insett att det är dyrt att ringa och ta emot samtal när man inte är hemma.

Men jesus vad jag har sovit gott.

Sandra och jag höll oss hemma igår och nördade, men idag ska vi ut och göra Helsinki. Och med göra menar jag såklart bekanta oss med erotikbutiken "SinCity", våra nyfunna vänner finnarna och bada bastu. Förlåt, Sauna.

Jag kommer även träffa min gode vän Lauri imorgon. Vi lärde känna varandra 2005 i frankrike. Sen har vi hållt kontakten på internet. Denna guds gåva till människan. Internet.

Igår lärde jag mig för övrigt att Finlands tredje president hette Svinhufvud. Är det nån mer än jag som ser humorn i det?

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions