30 januari 2009

Mingel och annat trevligt

Dag nummer 2 i Helsinki

Våra nyfunna vänner i Finland gör ett fantastiskt jobb med att bara få ordning på allt. Jag är mycket glad över att ha fått chansen att få lära känna Dragu, Lotta och alla de andra engagerade pirater från grannlandet. Sen skadar det ju inte heller att Dragu gav mig en komplimang för mitt hår. Mycket uppskattat från mitt håll.

Idag har jag även fått träffa Christian Engström och Rickard Falkvinge. Vi var nördiga på stationscafét när dom dök upp. Fem personer med varsin laptop och massiv gemensam internetorgasm. Vi gick i samlad trupp därifrån för att få i oss lite mat.

På restaurangen (som för övrigt var Nepal-inspirerad) så åt vi en fantastisk middag ihop.

Nu har vi kommit hem från det vidare sociala nätverkandet på en av de trevliga pubarna i Helsingfors.

Kekkonen erbjuder som vanligt sitt nätverk åt oss. I´m happy.

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions