21 december 2008

Jag älskar, jag är trött..

Så är det.
Jag sover sover sover sover.
Jag är trött och mina ögonlock faller.
Jag vaknar till liv när mobilen piper.

KAKA

Ett litet sms.
En enorm känsla av välbefinnande.
Otrolig lycka.
Och sen mattas det av.
Jag är trött igen.

Jag accepterar att jag orkar en stund.
JAg låter mig själv slänga mig på en säng och sova.
Jag lyssnar på min kropp.
Jag är glad över mina glädjeämnen i livet.

han den där härliga som skickar så härliga sms.
Den underbara familjen som gör knasigheter (ja pappa, jag gillart)
All den sköna allsång vi haft..

Men nu är jag trött och ska sova.
Den mixen av kärlek och trötthet tär lite.
Men kärleken övervinner allt.

Puss

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions