26 november 2008

politik

Jag trivs inte riktigt med den lila färgen.. och är inte valet nästa år?

När fenomen som mc´donalds gör sig påminnt så undrar jag om fildelningen är något att lägga min energi på?

Jo vars, klart det är. Det är ett krig i det tysta som förs, och jag hör till revoltörerna. Jag längtar efter den dagen någon ifrågasätter mitt fildelande.

Varsågoda mina vänner. Jag delar med mig av mina ord lika gärna som musik, film och annat som går att hitta på webben.

Internet är en anarki. Det ska fortsätta vara så.

Mc´donalds kommer jag inte sluta hata. Men jag tänker fortsätta vara lila ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får jag en känsla av att du gör som Babuchka säger en mening och tänker den andra. Vad finns det för koppling mellan matförgiftarna och fildelning. Annars håller jag med dig om allt du säger. Lite tveksam till vilket val det är nästa år. EU-valet.

Alexander Lowejko sa...

Jo mrn visst är det EU-parlamentsval nästa år. Den som är intresserad av en Lowejko i Bryssel kan hålla ögonen på vänsterpartiets lista...plats 31 :)

Anonym sa...

Ang. lila färgen.. kombinationen svart/lila gör det väldigt svårt mig att läsa, så jag måste markera texten för att kunna klara av att läsa utan att mina ögon börjar göra ont. Och det är synd för du har en del dikter med stor potential!

Och du, jag tror visst att du kan måla! Måla bara på DITT sätt! Varför inte börja med fingerfärg och bara måla känslor istället för ting? Pip till till mig för att tala om hur det går!

Peter

Min "polletik-sida".. salatidningen.wordpress.com

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions