08 april 2009

I got the whole world in my hand!

För att fortsätta på mitt tema med att ha hela världen i min hand tänkte jag berätta om vad jag styrt med hela dagen.

Jag har påbörjat ett sisyfosarbete med att samla mina favoritbloggar (och även en del intressanta nyhetssidor som newsmill) på ett och samma ställe.

Med hjälp av detta verktyg kan jag lätt få en överblick på vad som händer i världen och hos mina vänner och bekanta.

Jag har precis börjat använda det digitala verktyget, så vi får väl se om jag tycker att det funkar. Just nu känns det som att jag har alla möjligheter att samla allt här i världen på en och samma plats.

Tack INTERNET för att du finns. Vore du en människa skulle jag gifta mig med dig!

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions