10 februari 2009

Tisdag

Skäraton är stället att hänga på. Det är dock inte lyxhotellet, snarare det rosa studentboendet i Växjö. Ikväll har jag lagat moussaka till min kära Anna. Vi har snackat skit och jag tittar för första gången på Sex and the city.

Snygga kvinnor. Snygga kläder. Sex och storstad. Nyss var det ett program om Victoria Silvstedt. Jag är glad över att jag inte äger en tv själv.

På söndag ska vi träffas i Ung Pirat Växjö. Äntligen är det dags att få lite ansikten på människorna i min egna stad som brinner för samma. Jag har även ett par värvningsoffer på G. Känns spännande att se vad som kommer att sägas på mötet och vad vi kommer komma fram till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har en jättestor tv som gör att alla ser feta ut.

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions