09 november 2008

Tankar om en fest

Sitter i ett tomt kök på Skäraton. Inte hotellet, utan paradiset själv. Lina nynnar något någonstans i bakgrunden. Vi har skrattat hela kvällen. Kanske p.g.a för mycket kaffe. Som vanligt alltså.

Ingen dag är den andra lik när man bor i Växjö. Igår var det årets "happening". Halloween/maskerad party på Skäraton. I dag har vi städat. Helt sanslöst vilken händelserik kväll det var.

För att ta det konstiga/dramat först så hände följande;

Misshandel, mordhot och spårlöst försvinnande av ingen mindre än mig själv. Jag var såklart inte inblandad i misshandeln och mordhotet, men jag smet minsann iväg.

Men men, alla lever idag och många roliga stunder utsattes vi för. Idag kan vi skratta oss varma åt alla bilder som producerades under kvällen. Och jag återfanns på morgonen oskadd. (kika på linas bevingade ord för att höra vad hon tyckte om mitt försvinnande)

Nu ska jag försöka mig på att sova. Imorgon ska jag arbeta på mina nya mål för denna vecka. Att utnyttja min nya klockradio och kliva upp på morgonen. Komma till skolan i tid och göra det bästa av dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad roligt man kan ha med lite alkohol

mimmi sa...

Njae, kan tänka mig att idioterna som orsakade dramat var mer än bara fulla. Men vem är jag att uttala mig. Jag bara spekulerar. Jag nämner inga namn iaf.

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions