13 november 2008

Jag och mina bloggar!

Just nu är Mimmi i sitt esse vill jag lova. Nu händer saker. Jag har fullt upp. Lite för fullt upp, men det är då jag mår som bäst.

Så efter en svacka med förkylningar och andra tragiska saker som blåskatarr börjar jag komma tillbaka på banan.

Ett nytt löfte till mig själv om att sova på nätterna och att hålla mitt skrivbord så fint som det är i skrivande stund (egentligen borde jag fota för att påminna mig om hur det ska se ut). Och framförallt, ett nytt blogginlägg.

Kolla gärna vad jag skriver på SIP-bloggen;

http://blogg.natverketsip.se/?p=427


Det var allt för mig, och pappa (!) du behöver inte oroa dig för mig. Jag har läget under kontroll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket läge? Kontroll över, vadå? Jag bara skojar. Jag är inte speciellt orolig. Ännu

mimmi sa...

Haha sant. Jag får väl äta upp mina tidigare ord antar jag ;) Själva känslan av koll på läget är viktig för mig, och den har jag. Det är när jag förlorar den som det känns jobbigt och tungt.

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions