23 mars 2009

Att göra det där lilla extra!

Jag har varit på en del livekonserter men dessa grabbar har gett mig den bästa showen i mitt liv.



Detta leder mina tankar in på hur jag vill göra saker. Jag vill bjuda på den där extra lilla detaljen i mitt framtida liv. Det oväntade. Det galna och tokiga.

Sirqus Alfon ger en show, häftig musik och humor. Det är samma syre som jag andas. Samma drivkraft som jag strävar efter. Jag tänker inte vara rädd för att bjussa på mig själv.

Om man råkar släppa en ljudlig fis kan man ju alltid skratta bort det och göra en rolig grej av det. Om man tappar cykelkorgen i fartguppet och den landar på någon så kan man ju skratta bort det. Och hoppas på att man inte skadade någon allvarligt.

Jaja.. babbel babbel.. Njut av Sirqus Alfon tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions