09 februari 2009

Sippande och sånt

Nu är jag tillbaka på skolan. Av någon anledning känns det som en nystart. Jag har en helt annan inställning till saker och jag har snart läst klart boken "att leva ett liv, inte vinna ett krig".

En fantastisk bok som jag rekommenderar alla energibomber att läsa.

Nu dricker jag äckligt kaffe och funderar på hur det kommer sig att en person från Saudi Arabien har kollat min blogg. Lite spännande..

Men när ska jag städa min lägenhet egentligen? När ska jag gå bort med sopsorteringen? När ska jag få min nya dator?

Kanske idag?

Jag har hört att idag är en bra dag att börja med.

Men vardag är tråkigt. Jag ska göra mitt liv till en utmaning. Jag ska utmana mig själv. Om jag går bort med sopsorteringen idag så ska jag leka att jag är en FRA spion på hemligt uppdrag och titta in genom alla fönster på vägen dit ;)

När jag städar min lägenhet ska jag utforma den som en skattjakt. Alla "skatter" med sentimentalt värde ska jag lägga i min skattkista (soffan) och belöningen efter städningen blir såklart att öppna skattkistan och gå igenom skatterna.

Min dator hänger ju såklart på om den är färdig. Jag vill jag vill jag vill!

Jag är en halv människa utan dator. En trasig själ.

Får nog bli en fortsättning på gårdagens pink floyd kväll jag hade igår.

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions