24 februari 2009

Hur gjorde man förr?

Häromdagen satte jag hela min tyngd på den gamla datorn och insåg att den var glapp. Idag står den på ett och samma ställe och fungerar som allmän "se på film burk". Det är det enda den duger till för om jag så mycket som flyttar den en cm så dör den och blir svart.

En annan sak är att jag idag är stolt ägare till en ny dator. Det känns som en enorm befrielse. Hur fan gjorde man förr?

Tänk er själva.. Jag har ingen tv, och blev av med datorn.. Det enda jag kunde roa mig med var min vinylspelare. Den var iof inte helt tokig, men jag vill ha mer skivor att lyssna på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerar till ny dator. Jag vet inte hur man gjorde förr men jag kan garantera att det var bättre då.

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions