16 februari 2009

Ge biblioteket i Växjö nya datorer!

Jag är jätte tacksam! Tack Växjö kommun för att jag har fri tillgång till datorer med nätverk gratis på biblioteket. Men snälla.. utvecklingen går framåt och jag vill inte få epilepsi av att titta på en flimrande skärm från 1978.

Nej, jag ska inte klaga, men det är frustrerande.

Och jag missade mötet igår. Jag som var så sjukt pepp på det. JAG MISSADE DET. Fans jävla helvetes planering. Och fans jävla helvetes kyla. Det är förbaskat kallt, och det hjälper inte av alla rysningar jag får från alla tidningsrubriker kring the SPECTRIAL. Galet.

Jag har lånat ett gäng böcker från biblan nu. Jag måste spendera lite tid med att bara vara här. Jag bor ju nästan här idag. Det är lite låtskaparböcker och ackordböcker. Jag har även lånat varenda eldkvarn skiva dom har. Jag ska hem och lyssna lyssna lyssna.. det mår jag nog bra av. En kopp rykande hett kaffe, eldkvarn, en filt och värmeljus gör mig nog varm igen.

vuxenpoäng att lyssna på eldkvarn? Vete fan.. Jag skiter i det i såfall. Man är inte äldre än man gör sig. Jag kan ju också briljera med att min mamma (högvördige moder) faktiskt har rumlat runt på krogarna i Norrköping med Plura himself. fantastiska mamman.

Nu har jag huvudvärk för att jag inte druckit något som helst koffeinhaltigt idag. Kanske är det läge för en ny snus att suga på?

Gah, det är så mycket blandade känslor idag. P3 har sänt hela dagen om TPB rättegången. genom microbloggarna kan man följa saker. JAG VILL VARA DÄR! Jag vill vara på plats och känna mig lite mer tillräcklig än att hänga på biblan i växjö och snyfta över att det är kallt ute.

Nej, jag ska skriva klart verserna för en potetntial kampsång för ung pirat, sen kan vi börja snacka. BLA bla bla blå blå gul.. blå gul.. osammanhängande..

rastlös

arg

glad

GAH

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions