08 augusti 2008

Undersökningen är avslutad

Jag gjorde en undersökning för att se vilka som skulle på festival i år.
Så här blev resultatet ;)

Hultsfredsfestivalen fick 7 röster.
Träffades vi där månne? Jag röjde till "Rage against the machine" och delade ut kondomer.

Peace and Love var det enbart 1 röst på. Jag hoppas du kände lite fred och kärlek du som var där.

Det var 1 stackars person som är lättare alkoholiserad efter att ha varit på fasligt många festivaler den här sommaren. (Den alkoholfria ölen är god, och det alkoholfria vinet är billigt. Dags att nyktra till lite nu kanske)

Det var hela 4 personer som skulle på ett par stycken festivaler i år. hmm.. undrar vilka. Det har ju varit alternativIS i Västervik. Och Visfestivalen. Det är ju faktiskt ett par.

Det var 1 som skulle spela på festival. Jag tror jag vet vem ;) (och jag måste poängtera att Push the Daisy är bra, www.myspace.com/thadaisysband)

1 stackars torr jäkel tycker att festival är bajs. hmm.. tjaa mycket bajamajjor är det. Eller som vi säger i Norge PISSEBUREN.

Och slutligen så var det 1 person som ville på festival men inte kunde. Jobba bör man.. annars dör man.. eller så kan man åtminstone spara pengarna till nästa års biljett.


Hey, glöm inte att rösta i nästa omröstning.

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions