19 augusti 2008

säg att du vill

Älskling, säg att du vill följa med mig

Du är en av alla oss

Det är vi som är gårdagens barn
Som aldrig slutar vara barn

som vill göra något nytt

Kom följ med, följ med

på mitt äventyr

På min resa genom livet


Säg mig älskling
att du är en av oss


Ge inte upp hoppet

Det är viktigt

Ta livet för vad det är

lev ut detaljerna som gör dagen vacker

Se det fina i olika situationer.


Kom igen älskling, jag vill ha dig med på mitt tåg.
Det har många hållplatser, du får hoppa av om du ångrar dig.



Men hoppar du av kommer du aldrig på igen..



Livet är ingen dans på rosor
Klart jag inte lever i en drömvärld

Alla mynt har sin baksida
Men vad vore livet om det var helt utan drömmar

Nu sitter jag här och ler för mig själv

Jag tänker ju på dig

Händer det att du tänker på mig ibland?
Och kanske ler en smula...

Så häng med nu älskling

Följ med på mitt tåg

Jag tar inte samma väg som alla andra

inte ens samma väg jag själv åkt förut

Vi ger oss ut på ett nytt äventyr

en ny resa

Inga kommentarer:

Mimmi Lowejko

Mimmi Lowejko

Så sjung mitt hjärta!

It´s just me and my oppinions